Η Koppert διεξαγει καμπανια για τους βομβινους

Δεν είναι απλώς ένα κουτί βομβίνων• είναι ένα προϊόν που προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας-κόστους. Αυτό είναι και το μήνυμα της καμπάνιας “This is not a bumblebee. This is Natupol”, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα από την Koppert Biological Systems. “Μία υψηλής απόδοσης αποικία βομβίνων καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αποδοτικότητα μιας καλλιέργειας. Σε αυτή την περίπτωση, θέλετε το καλύτερο δυνατό προϊόν, σωστά;”

Επαγγελματίες καλλιεργητές από όλο τον κόσμο βασίζονται στην φυσική επικονίαση, ώστε να διασφαλίσουν την επιτυχία της σοδειάς τους. Η Koppert, ως παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς τα τελευταία 25 έτη, προμηθεύει βομβίνους για θερμοκηπιακές καλλιέργειες. Τα τελευταία χρόνια, οι βομβίνοι προμηθεύονται επίσης και σε παραγωγούς υπαίθριων καλλιεργειών.

Ο Remco Huvermann, o διευθυντής των προϊόντων για επικονίαση στην Koppert Biological Systems, διακρίνει μία αυξανόμενη ανάγκη των καλλιεργητών να διακριθούν για την αξιόπιστη και μακράς διάρκειας παραγωγή και ποιότητά τους. “Υποστηρίζουμε τους καλλιεργητές στην επίτευξη αυτών των στόχων τους και στην αφήγηση των ιστοριών τους, παρέχοντας την γνώση για τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα μας μπορούν να συμβάλλουν σε κάτι τέτοιο. Αυτό εφαρμόζεται και στην Natupol. Δεν πρόκειται απλώς για ένα κουτί με βομβίνους σε μία συγκεκριμένη τιμή, αλλά πρόκεται για την αξία και την ποιότητα που προσφέρει αυτό το προϊόν στον πελάτη. Αγοράζετε έτσι μία επιπλέον δόση βεβαιότητας.”

Η νέα ιστοσελίδα www.natupol.gr εξηγεί τι ακριβώς συνεπάγεται αυτή η βεβαιότητα. "Η ικανότητά μας να παρέχουμε αυτή την επιπλέον ποιότητα σε όλα τα μέτωπα, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας την πιο ξέγνοιαστη ιδέα, την πιο αξιόπιστη επικονίαση και πραγματικά την βέλτιστη σχέση ποιότητας-κόστους. Είμαστε ικανοί να επιτύχουμε κάτι τέτοιο βάσει των πολλών χρόνων εμπειρίας και έρευνας", επισημαίνει ο Huvermann. “Μία υψηλής απόδοσης αποικία βομβίνων καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αποδοτικότητα μιας καλλιέργειας. Σε αυτή την περίπτωση, θέλετε το καλύτερο δυνατό προϊόν, σωστά;”

Η καμπάνια θα ξεκινήσει αρχικά στην περιοχή Benelux και στη νότια Ευρώπη. Αργότερα μέσα στο έτος, θα διεξαχθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη, στη βόρεια Αφρική και στη Μέση Ανατολή. Η ιστοσελίδα θα διευρυνθεί τους επόμενους μήνες και θα μεταφραστεί σε πολλές επιπλέον γλώσσες.

περισσότερες Τελευταία νέα;

Βρείτε τον διανομέα σας